בע"מ
שנקר יועצים
Slider

כיצד מקלים על ניהול משבר באמצעות ניהול יעיל של מידע?

ככל שיש יותר מידע זמין בעת המשבר, רבים הסיכויים לכך שההחלטות הקריטיות מתבצעות באופן מושכל, ובהיעזרות מקסימלית, בזמן אמת, בכל הגורמים האחראים לניהול המשבר. מערכת CView לניהול משברים מרכזת באופן ידידותי, מאורגן ופשוט את כל המידע הדרוש, שנאסף מראש, לצורך ניהול כל אחד מעשרות תרחישי המשבר האפשריים

מאת גיל שנקר*
article4.jpg
אחד הדברים המשמעותיים ביותר לצורך ניהול יעיל של משבר הינו מידע זמין. ניהול משבר דורש קבלת החלטות קריטיות מיידיות, בתנאי אי ודאות. ככל שיש יותר מידע זמין בעת המשבר, רבים הסיכויים לכך שההחלטות הללו מתבצעות באופן מושכל, ובהיעזרות מקסימלית, בזמן אמת, בכל הגורמים האחראים לניהול המשבר. רק כך מתאפשרים פתרון מהיר ויעיל של המצב, ומניעה של התדרדרותו.

חברה במצב משבר צריכה להתמודד עם אלפי פניות של לקוחות / צרכניםכ, עובדים, גורמים מפקחים, אמצעי תקשורת ועוד, שדורשות מענה מיידי מושכל. לצורך כך נדרש מבט מהיר על כל שפע המידע שרוכז ומויין היטב מראש, באופן שיאפשר שליפה של תשובות רלוונטיות ואמינות בזמן אמת.

הדבר דורש היערכות מיטבית מראש, לקראת המשבר, הכוללת תחזית נכונה של השאלות שעתידות להישאל והגורמים שיידעו להשיב עליהן בעת המשבר או, במידת האפשר, לפניו.

CView - מערכת ניהול משברים

מהי מערכת Cview?
מערכת Crisis view - CView - הינה אפליקציית Web חכמה לניהול משברים שפיתח גיל שנקר, על בסיס 13 שנות ניסיון בהכנת חברות מקומיות ובינלאומיות מובילות להתמודדות מובנית עם מצבי משבר.
המערכת החדשנית מרכזת באופן ידידותי, מאורגן ופשוט את כל המידע הדרוש, שנאסף מראש, לצורך ניהול כל אחד מעשרות תרחישי המשבר האפשריים, כולל:

תסריטי שיחות עם כל גורם רלוונטי

רשימת שאלות ותשובות לאמצעי התקשורת וללקוחות
רשימת משימות לכל הגורמים שהוגדרו מראש כצוות ניהול המשבר, כך שכל פעולה נדרשת תבוצע בדיוק בזמן (דיווח לחברות הביטוח ולרגולטורים, דיווח ללקוחות המרכזיים, גיוס מומחים וכן הלאה).

שאיבת מידע בזמן אמת

מעבר לכך, המערכת שואבת מידע בזמן אמת מכל גורמי החוץ והפנים השותפים לניהול המשבר ומנתבת אותו לכל הגורמים הרצויים באמצעות דוא"ל, SMS ושיחות טלפון. 
הקצאת התפקידים בעת כל אחד מסוגי המשברים הפוטנציאליים מתבצעת כמובן לפני התרחשות המשבר, ונשלחת כתזכורת לכל בעל תפקיד בעת תחילת המשבר.
שאלות קצרות וענייניות בנושאים הרלוונטיות מנותבות בעת המשבר לכל מומחה, שפרטיו הוגדרו מראש במערכת, וכל מענה שלו מוזן מיידית למערכת, וזורם בזמן אמת אל כל הגורמים המחוברים אליה.

זמינות בכל עת ובכל מקום

המערכת החכמה מאפשרת התחברות בכל עת, מכל מכשיר טלפון חכם או מחשב, כך שכל גורם יכול להשיב ולקבל תשובה על כל שאלה, מכל מקום בעולם. 
לצורך העניין, המערכת פועלת בכל השפות הדרושות ללקוח.
המערכת מותאמת אישית לצרכיו המדויקים של כל לקוח, על סוגי התרחישים, קהלי היעד והממשקים האחרים המאפיינים אותו.
המערכת קלה מאוד להפעלה, וניתנת להתקנה בכל מחשב או טלפון, בלא צורך בשרת ייעודי.

תחקיר לאחר המשבר

מאחר שכל המידע מוזרם אל המערכת בזמן אמת, הדבר מאפשר תחקיר מהיר ויעיל לאחר המשבר, וגישה לתמונה מלאה של כל אחת משעות המשבר. כך קל להפיק לקחים לאחר המשבר, ולהפחית את הסיכויים להישנותו בעתיד.

*גיל שנקר מלווה בעשור האחרון חברות רבות, גדולות ובינוניות, מקומיות ובינלאומיות, בהכנתן להתמודדות עם משבר לצורך שמירת אחד הנכסים היקרים ביותר לארגון - המוניטין.
רחוב גורדון 10, רעננה
טלפון: 09-7724499
נייד: 054-9727487
פקס: 09-7724499
10 Gordon St., Raanana, Israel
Tel. 054-9727487, 09-7724499
info@gilshenkar.co.il
linkedin

Please publish modules in offcanvas position.